| R.I.P FIN Action | |
|
+9Siili juntu Kaltsuz Make blaaa Jamppi Action83 Harry pasiz 13 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Sieniholisti Tunnettu
Viestien lukumäärä : 56 Ikä : 113 Paikkakunta : Nurmes Registration date : 14.01.2009
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action Ti Huhti 06, 2010 9:52 am | |
| Sry for that | |
|
| |
Sieniholisti Tunnettu
Viestien lukumäärä : 56 Ikä : 113 Paikkakunta : Nurmes Registration date : 14.01.2009
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action Ti Huhti 06, 2010 9:59 am | |
| - Siili kirjoitti:
- Nonii pojat ja tytöt! Ryhditäytykää. Ketään teistä ei enää näy serverillä. Ei edes admineita. Nii että mitä tää meinaa? Serveri on lopettamassa, pelaajat alkaa valittaa että serveri lopetetaan ja sit serverille otetaan vielä lisä-aikaa ja pelaajat lupaa pelata serverillä enemmän, mutta mitä te teette? Ei kukaa tuu serverille. Eilenki mä pelasin siellä ties kuinka paljo YKSIN bottia vastaa siinä toivossa että serverille tulis pelaajia, mutta ei ku ei ees adminit pelaa serverillä nii miks sit pelaajien pitäs? Adminit ois kiva nähä teitäki siellä serverillä niitte bottien lisäks. Ja sillo ku Action ilmotti että ottaa vielä hetken lisä-aikaa serverille, nii oisitte voinu samantien ilmottaa että ette aio pelata serverillä enää eikä sanoo että pelataan siellä ku ette kummiskaa tuu! Eli mitä tää nyt on? Missä te ootte? Okei kyl mä ymmärrän jos te ette vaa oo päässy mut jos te ette tuu siks että serverillä on vaa 1-4 pelaajaa nii haistakaa *****! Eli nyt kaikki pelaamaan serverille ku se viellä pystyssä on! Ja vähän äkkiä! Ja hei tietenki jos teil on jotain ideoita miten saatas lisää pelaajia serverille nii niitä vaa tulemaan.
Te ootte kaikkia isoja luovuttajia! Rakkain terveisin Shack eli Siili Mulla oli tää sama just, päivystin yli puol tuntia servulla, sinne joinas pari tyyppiä ja sitten neki lähti. Ja ei tullu kukaan pelaamaan vaikka kuinka kyselin; "eiku kohta alkaa harkka" "emmä jaksa ku ei oo porukkaa" <- noi tuli admineilta | |
|
| |
LETTI Tunnettu
Viestien lukumäärä : 139 Ikä : 30 Paikkakunta : JyväsKyLä Registration date : 24.06.2009
| |
| |
Sieniholisti Tunnettu
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action Ti Huhti 06, 2010 2:13 pm | |
| | |
|
| |
Action83 Pääadmin
Viestien lukumäärä : 418 Ikä : 41 Paikkakunta : Espoo Registration date : 10.12.2008
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action Ti Huhti 06, 2010 8:22 pm | |
| - Siili kirjoitti:
- Nonii pojat ja tytöt! Ryhditäytykää. Ketään teistä ei enää näy serverillä. Ei edes admineita. Nii että mitä tää meinaa? Serveri on lopettamassa, pelaajat alkaa valittaa että serveri lopetetaan ja sit serverille otetaan vielä lisä-aikaa ja pelaajat lupaa pelata serverillä enemmän, mutta mitä te teette? Ei kukaa tuu serverille. Eilenki mä pelasin siellä ties kuinka paljo YKSIN bottia vastaa siinä toivossa että serverille tulis pelaajia, mutta ei ku ei ees adminit pelaa serverillä nii miks sit pelaajien pitäs? Adminit ois kiva nähä teitäki siellä serverillä niitte bottien lisäks. Ja sillo ku Action ilmotti että ottaa vielä hetken lisä-aikaa serverille, nii oisitte voinu samantien ilmottaa että ette aio pelata serverillä enää eikä sanoo että pelataan siellä ku ette kummiskaa tuu! Eli mitä tää nyt on? Missä te ootte? Okei kyl mä ymmärrän jos te ette vaa oo päässy mut jos te ette tuu siks että serverillä on vaa 1-4 pelaajaa nii haistakaa *****! Eli nyt kaikki pelaamaan serverille ku se viellä pystyssä on! Ja vähän äkkiä! Ja hei tietenki jos teil on jotain ideoita miten saatas lisää pelaajia serverille nii niitä vaa tulemaan.
Te ootte kaikkia isoja luovuttajia! Rakkain terveisin Shack eli Siili Totta, mutta en ole missään vaiheessa sanonut, että serverille on otettu lisäaikaa. Vähän aikaa sitten vielä uskoin että serveri jatkaa, mutta juuri silloin kun serverillä olisi pitänyt pelata normaalia enemmän kaikki luovuttivat. Serverin lopettaminen on lopulta siis adminien ja pelaajien oma vika. Sen sijaan että serverillä alettaisiin pelata enemmän niin tilannetta pahennetaan vain entisestään. Nyt on siis turha valittaa vaan voi vain katsoa peiliin. Huomenna serveri on viimeistä päivää päällä. | |
|
| |
LETTI Tunnettu
Viestien lukumäärä : 139 Ikä : 30 Paikkakunta : JyväsKyLä Registration date : 24.06.2009
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action Ti Huhti 06, 2010 8:28 pm | |
| RIP FA nyt sit lopullisesti. | |
|
| |
Sieniholisti Tunnettu
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action Ke Huhti 07, 2010 12:06 pm | |
| taitaa jäähä multa sit css vähemmälle.. | |
|
| |
Siili Pääadmin
Viestien lukumäärä : 194 Ikä : 31 Paikkakunta : Lohja Registration date : 26.07.2009
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action Ke Huhti 07, 2010 1:18 pm | |
| Joo... Hyvästi kaikki! Tai no ei vielä! Sillä itse olen kavereideni kanssa tilaamassa serverin tossa ensi viikon maanantaina. Sinne tulee custom mappeja ja perjaintai ja lauantai iltaisin on pelaajien haluamia mappeja. Vierailkaa toki www.gamecan.tkJa voitte vaikka saman tien rekistöröityä. Ja lisätietoa voi kysyä minulta s-posti osoitteesta gamecan@live.com tai steamistä jos olen kaveri listallasi. PS. Sori Action että mainostan täällä... Ja harmi ku FA lopettaa... Mut ku tos viime viikol alko toi koeviikko nii en ehtiny oikee pelaa serverillä mut katoin noita viime viikon statseja nii tää on huolestuttavaa tosiaan... "Combat Siili has been online the longest (06:42:06)" Eli jos mä oon ollu most online 6h 42min nii huh huh... Yleensä tos keimailee joku sonni 20h-> | |
|
| |
LETTI Tunnettu
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action Ke Huhti 07, 2010 2:48 pm | |
| Sonnillakin vissiin jääny pelit vähemmälle mun vaccien jälkeen... Jos mä nyt ostan kountterin viel ni kyl se on ihan sonnin takia. | |
|
| |
pasiz Pääadmin
Viestien lukumäärä : 228 Ikä : 28 Paikkakunta : Kouvola Registration date : 23.05.2009
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action Ke Huhti 07, 2010 6:34 pm | |
| | |
|
| |
Cs-Sonni Tunnettu
Viestien lukumäärä : 77 Ikä : 29 Paikkakunta : Sipoo/Helsinki Registration date : 12.10.2009
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action To Huhti 08, 2010 1:46 pm | |
| - Lainaus :
- Sonnillakin vissiin jääny pelit vähemmälle mun vaccien jälkeen... Jos mä nyt ostan kountterin viel ni kyl se on ihan sonnin takia.
Pelannu harkkaa nyt aika paljon. Mut Letti jos fin action lopettaa ni sit mennää pelaillee jonnekki muuhun servuu | |
|
| |
LETTI Tunnettu
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action To Huhti 08, 2010 1:51 pm | |
| - Cs-Sonni kirjoitti:
-
- Lainaus :
- Sonnillakin vissiin jääny pelit vähemmälle mun vaccien jälkeen... Jos mä nyt ostan kountterin viel ni kyl se on ihan sonnin takia.
Pelannu harkkaa nyt aika paljon. Mut Letti jos fin action lopettaa ni sit mennää pelaillee jonnekki muuhun servuu KALJATELTTAA!!!! Ainiin mullon bannit sinne. Uudel acol sitten perskeles! | |
|
| |
Siili Pääadmin
Viestien lukumäärä : 194 Ikä : 31 Paikkakunta : Lohja Registration date : 26.07.2009
| |
| |
Kaltsuz Tunnettu
Viestien lukumäärä : 81 Ikä : 29 Paikkakunta : Lahti Registration date : 23.01.2009
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action To Huhti 08, 2010 3:54 pm | |
| Jos sulkeutuu tee servust täysi samanlainen ku finaction niin sitteCSS | |
|
| |
pasiz Pääadmin
Viestien lukumäärä : 228 Ikä : 28 Paikkakunta : Kouvola Registration date : 23.05.2009
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action To Huhti 08, 2010 5:06 pm | |
| | |
|
| |
Cs-Sonni Tunnettu
Viestien lukumäärä : 77 Ikä : 29 Paikkakunta : Sipoo/Helsinki Registration date : 12.10.2009
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action To Huhti 08, 2010 6:15 pm | |
| - Lainaus :
- Kaljateltta on NoVAC...BTW siel oli kiva pelata Royal Hackin kaaa
Harratettiin tätä letin kanssa | |
|
| |
LETTI Tunnettu
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action To Huhti 08, 2010 6:46 pm | |
| No sepä juuri kun kaljatelttaan tuli bannit ennen vacceja. Kääntölaukaus päähän yks ilta kun oli vähän liekimpi meno. On muuten tosiaan paljon helpompaa normisourcee kun fa pelit. Mut enmä sinne pääse muutenkaan... Ikävätä. Mut joo sonni nyton alkurahat uuteen kountteeriin!!! | |
|
| |
Action83 Pääadmin
Viestien lukumäärä : 418 Ikä : 41 Paikkakunta : Espoo Registration date : 10.12.2008
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action Pe Huhti 09, 2010 12:27 pm | |
| Kiva kun WideBit ei ole vieläkään sammuttanut FIN Action serveriä. Sinne voi mennä pelaamaan. | |
|
| |
Siili Pääadmin
| |
| |
Siili Pääadmin
| |
| |
Kaltsuz Tunnettu
Viestien lukumäärä : 81 Ikä : 29 Paikkakunta : Lahti Registration date : 23.01.2009
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action Pe Huhti 09, 2010 4:58 pm | |
| Siis ostiko action lisää aikaa srv? Miksi ttäällä puhutaan, että se on auki vain tämän illan yms? Ettekö ostanukkaan vähän lisää ?
BTW jos on otettu pois niin voisin heittää sourcen menemään, vaikka toisaalta voisin ruveta aina välillä pelaamaan matseja, ringuCSS | |
|
| |
Siili Pääadmin
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action Pe Huhti 09, 2010 6:30 pm | |
| - Kaltsuz kirjoitti:
- Siis ostiko action lisää aikaa srv? Miksi ttäällä puhutaan, että se on auki vain tämän illan yms? Ettekö ostanukkaan vähän lisää ?
BTW jos on otettu pois niin voisin heittää sourcen menemään, vaikka toisaalta voisin ruveta aina välillä pelaamaan matseja, ringuCSS Ei sitä lisä-aikaa ole ostettu vaa WideBit ei oo viel sulkenu sitä vaikka ois pitäny. | |
|
| |
Cs-Sonni Tunnettu
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action La Huhti 10, 2010 8:19 am | |
| - Lainaus :
- No sepä juuri kun kaljatelttaan tuli bannit ennen vacceja. Kääntölaukaus päähän yks ilta kun oli vähän liekimpi meno. On muuten tosiaan paljon helpompaa normisourcee kun fa pelit. Mut enmä sinne pääse muutenkaan... Ikävätä. Mut joo sonni nyton alkurahat uuteen kountteeriin!!!
<3 | |
|
| |
Kaltsuz Tunnettu
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action La Huhti 10, 2010 10:27 pm | |
| Häipykää vittuu jätkät , ette voi olla tosissanne !!! tilatkaa ees joku paska UK servu sielt | |
|
| |
Siili Pääadmin
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action Su Huhti 11, 2010 9:11 am | |
| - Kaltsuz kirjoitti:
- Häipykää vittuu jätkät , ette voi olla tosissanne !!! tilatkaa ees joku paska UK servu sielt
Ketkä tilatkaa mitä? Mä oon kyl tilaamassa sen servun huomenna et ei siin mitää | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action | |
| |
|
| |
| R.I.P FIN Action | |
|