| Fin action Server ! | |
|
+11Kaltsuz Teemu Sotamies Sukka Sieniholisti Zerozze Action83 Teme Dessu RiFteD Nukkumatti double 15 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
double Pääadmin
Viestien lukumäärä : 105 Ikä : 29 Paikkakunta : jokioinen Registration date : 09.12.2008
| Aihe: Fin action Server ! Ke Joulu 10, 2008 2:28 pm | |
| Onko teidän mielestä Servu hyvä? | |
|
| |
Nukkumatti Julkkis
Viestien lukumäärä : 18 Ikä : 29 Paikkakunta : Perho Registration date : 10.12.2008
| Aihe: Vs: Fin action Server ! Ke Joulu 10, 2008 3:25 pm | |
| Onhan se! Ajoittain tarvis vähän lisää porukkaa,mutta lähi aikoina porukkaakin on ollu | |
|
| |
RiFteD Admin
Viestien lukumäärä : 47 Ikä : 31 Paikkakunta : Helsinki Registration date : 10.12.2008
| Aihe: Vs: Fin action Server ! Ke Joulu 10, 2008 3:56 pm | |
| | |
|
| |
Dessu Julkkis
Viestien lukumäärä : 2 Ikä : 32 Paikkakunta : Siilinjärvi Registration date : 12.12.2008
| Aihe: Vs: Fin action Server ! Pe Joulu 12, 2008 2:33 pm | |
| Fin Action servu on todella mahtava | |
|
| |
Teme Julkkis
Viestien lukumäärä : 9 Ikä : 29 Paikkakunta : Hauho Registration date : 29.12.2008
| Aihe: Vs: Fin action Server ! Ma Joulu 29, 2008 1:37 pm | |
| Servu on paras. Plussat +Asemodi +Hyvät pelaajat ,ei koodereita +Admineita löytyy +Hyvät mapit
Miinukset -Camper juttu ,flash pois beacon tilalle | |
|
| |
double Pääadmin
Viestien lukumäärä : 105 Ikä : 29 Paikkakunta : jokioinen Registration date : 09.12.2008
| Aihe: Vs: Fin action Server ! Ma Joulu 29, 2008 3:47 pm | |
| - Muovipussi kirjoitti:
- Servu on paras.
Plussat +Asemodi +Hyvät pelaajat ,ei koodereita +Admineita löytyy +Hyvät mapit
Miinukset -Camper juttu ,flash pois beacon tilalle Jos löydetään semmonen mis tulee kovat äänet tulis tai jotain | |
|
| |
Action83 Pääadmin
Viestien lukumäärä : 418 Ikä : 41 Paikkakunta : Espoo Registration date : 10.12.2008
| Aihe: Vs: Fin action Server ! Ma Joulu 29, 2008 11:02 pm | |
- -Camper juttu ,flash pois beacon tilalle
Pitää miettiä. Beacon ei pakota pelaajaa liikkeelle vaan se voi jatkaa tähtäämistä. | |
|
| |
RiFteD Admin
Viestien lukumäärä : 47 Ikä : 31 Paikkakunta : Helsinki Registration date : 10.12.2008
| Aihe: Vs: Fin action Server ! Ti Joulu 30, 2008 8:31 am | |
| No voitasha ottaa taas se et tulee kova beacon ääni + rinkula ja sit viel slappia. vaikka 2 sec välein jos istuu viel 6 sekunni jälkee nii 5 hp slap sit taas 6 sec jne.? | |
|
| |
Zerozze Julkkis
Viestien lukumäärä : 3 Ikä : 30 Registration date : 11.01.2009
| Aihe: actionin servu <3 Su Tammi 11, 2009 4:38 pm | |
| Actionin servu on hyvä,mutta se on huono ku camp vähän aikaan ni sit tulee se valkonen tausta. vois ottaa sen et jos camp ni sit slap vaa... | |
|
| |
Zerozze Julkkis
| Aihe: actionin servu <3 Su Tammi 11, 2009 4:42 pm | |
| nii ja sitten voitais et sinne servulle pääsisi enemmän porukkaa... | |
|
| |
Zerozze Julkkis
| Aihe: ?? Su Tammi 11, 2009 4:58 pm | |
| Niin mulla on sitä et eihän Actionin servulla saisi haukkua toisia? niin tämä kusirotta haukkus mua helariksi. adminit kuuli sen (muuli,ja Ambac) ja he eivät tehneet mitään. ja sitten kysyin "no puhu sinä,kun haukut mua helariksi,vai oletko itse helari?" niin adminit antoi mulle kick.... | |
|
| |
RiFteD Admin
| Aihe: Vs: Fin action Server ! Su Tammi 11, 2009 7:09 pm | |
| - Zerozze kirjoitti:
- Niin mulla on sitä et eihän Actionin servulla saisi haukkua toisia? niin tämä kusirotta haukkus mua helariksi. adminit kuuli sen (muuli,ja Ambac) ja he eivät tehneet mitään. ja sitten kysyin "no puhu sinä,kun haukut mua helariksi,vai oletko itse helari?" niin adminit antoi mulle kick....
Joo ton perusteella sanosin et adminit ei vaa nähny ku sua haukuttii helariks. Ite en oo ees varmaa tavannu Muulia ku en oo ollu cs:s vähää aikaa mut en ite ainakaa potkis viel 1 haukkumisesta varottasin vaa. Jos toistuu nii yritäs saada selville kuka sut potki nii voidaa jutella sen kanssa. | |
|
| |
Action83 Pääadmin
Viestien lukumäärä : 418 Ikä : 41 Paikkakunta : Espoo Registration date : 10.12.2008
| Aihe: Vs: Fin action Server ! Su Tammi 11, 2009 8:50 pm | |
| - RiFteD kirjoitti:
- Zerozze kirjoitti:
- Niin mulla on sitä et eihän Actionin servulla saisi haukkua toisia? niin tämä kusirotta haukkus mua helariksi. adminit kuuli sen (muuli,ja Ambac) ja he eivät tehneet mitään. ja sitten kysyin "no puhu sinä,kun haukut mua helariksi,vai oletko itse helari?" niin adminit antoi mulle kick....
Joo ton perusteella sanosin et adminit ei vaa nähny ku sua haukuttii helariks. Ite en oo ees varmaa tavannu Muulia ku en oo ollu cs:s vähää aikaa mut en ite ainakaa potkis viel 1 haukkumisesta varottasin vaa. Jos toistuu nii yritäs saada selville kuka sut potki nii voidaa jutella sen kanssa. No nyt Zerozze on taas admin, ja voi näyttää mallia miten adminin kuuluu toimia. - RiFteD kirjoitti:
- No voitasha ottaa taas se et tulee kova beacon ääni + rinkula ja sit viel slappia. vaikka 2 sec välein jos istuu viel 6 sekunni jälkee nii 5 hp slap sit taas 6 sec jne.?
Uskon että slappi ei ole oikea vaihtoehto. Jos se esim tönäisee pelaajaa, niin se voisi hypätä just sopivasti tönäisyn tullessa ja päästä tavallista korkeammalle. Jos taas slap ei tönäise vaan vie tehoja, niin sitten kaikki joita se anticamp on kerran slapannut kuolee yhdestä huonosta AWP osumasta. Tämä lisäisi AWP:n tehokkuutta mikä ei olisi hyvä juttu. Nykyisen ruudun sumentavan anticampin tarkoitus on just se että se pakottaa pelaajan liikkeelle mitä muut rankaisumuodot eivät 100% varmasti tee, vaan pelaaja voi vapaasti jatkaa tähtäämistä ja ampumista. Jos haluatte jonkun syyn ruudun pimentymiseen, niin voinhan mä vaihtaa sen varoitus piip äänen tilalle pieraisuäänen, niin sitten ois syy miksi ruutu pimenee ja on pakko lähteä liikkeelle. | |
|
| |
Teme Julkkis
Viestien lukumäärä : 9 Ikä : 29 Paikkakunta : Hauho Registration date : 29.12.2008
| Aihe: serveri Su Tammi 18, 2009 2:21 pm | |
| kun laittaa beaconin tilalle ja jonkun kovan äänen jos kämppää niin tulle helpotsi tapetuks. | |
|
| |
Sieniholisti Tunnettu
Viestien lukumäärä : 56 Ikä : 113 Paikkakunta : Nurmes Registration date : 14.01.2009
| Aihe: Vs: Fin action Server ! Su Tammi 18, 2009 3:00 pm | |
- kun laittaa beaconin tilalle ja jonkun kovan äänen jos kämppää niin tulle helpotsi tapetuks.
Siis mitä tarkotat tolla että laittaa beaconin tilalle jotakin? Sehän on jo? Vai mitä ihmettä oikeen tarkotat? | |
|
| |
Sotamies Sukka Julkkis
Viestien lukumäärä : 1 Ikä : 31 Registration date : 18.01.2009
| Aihe: Vs: Fin action Server ! Su Tammi 18, 2009 6:43 pm | |
| Ihan hyvä, mutta se afk systeemi ei ole kovin kiva. | |
|
| |
Nukkumatti Julkkis
Viestien lukumäärä : 18 Ikä : 29 Paikkakunta : Perho Registration date : 10.12.2008
| Aihe: Vs: Fin action Server ! Ma Tammi 19, 2009 8:38 pm | |
| Action laita se pieraisu homma servuun,niin tulee vähän hauskuuttakin Samalla ruutu muuttuisi ruskeaksi XD No mutta jos saat laitettua niin laita toki, uskon että porukka tykkää! | |
|
| |
Action83 Pääadmin
| |
| |
Sieniholisti Tunnettu
Viestien lukumäärä : 56 Ikä : 113 Paikkakunta : Nurmes Registration date : 14.01.2009
| Aihe: Vs: Fin action Server ! Ti Tammi 20, 2009 1:02 pm | |
| | |
|
| |
RiFteD Admin
| Aihe: Vs: Fin action Server ! Ti Tammi 20, 2009 5:13 pm | |
| Joo oon samaa mielt et en jaksais kuunnella mitää pierasu äänii ku sit jotkut pelaajat alkaisivat cämppiä tarkoituksella ja mul palais pää =). Voihan se olla joku muutama pv/vk vuodes mut ei koko aikaseks.. Jos muistan oikein Acti sanoit että haluut tehä servusta kunnon servun etkä mitää pikku lasten sauna servua =) | |
|
| |
Nukkumatti Julkkis
| Aihe: Vs: Fin action Server ! Ti Tammi 20, 2009 6:23 pm | |
| - RiFteD kirjoitti:
- Joo oon samaa mielt et en jaksais kuunnella mitää pierasu äänii ku sit jotkut pelaajat alkaisivat cämppiä tarkoituksella ja mul palais pää =). Voihan se olla joku muutama pv/vk vuodes mut ei koko aikaseks.. Jos muistan oikein Acti sanoit että haluut tehä servusta kunnon servun etkä mitää pikku lasten sauna servua =)
ok, ehotimpa vaa... | |
|
| |
Teemu Julkkis
Viestien lukumäärä : 3 Ikä : 29 Paikkakunta : Kuopio Registration date : 11.01.2009
| Aihe: Vs: Fin action Server ! Ke Tammi 21, 2009 7:45 pm | |
| - Nukkumatti kirjoitti:
- RiFteD kirjoitti:
- Joo oon samaa mielt et en jaksais kuunnella mitää pierasu äänii ku sit jotkut pelaajat alkaisivat cämppiä tarkoituksella ja mul palais pää =). Voihan se olla joku muutama pv/vk vuodes mut ei koko aikaseks.. Jos muistan oikein Acti sanoit että haluut tehä servusta kunnon servun etkä mitää pikku lasten sauna servua =)
ok, ehotimpa vaa... hyvä että lähti se pieru-ääni sinne missä kurpitsa kasvaa! se oli iha surkee | |
|
| |
Kaltsuz Tunnettu
Viestien lukumäärä : 81 Ikä : 29 Paikkakunta : Lahti Registration date : 23.01.2009
| Aihe: Vs: Fin action Server ! Pe Tammi 23, 2009 9:31 pm | |
| - Double kirjoitti:
- Onko teidän mielestä Servu hyvä?
Kyllä, servu on aivan loistava. Ehdotukseni olisi, että joku voisi tehdä toisen serverin, johon tulisi asemodi. Tämä ehdotus sen takia, että inhottaa servun ollessa täynnä. Laittaisi saman nimen, mutta nimen perään vaan #2. Juuh, mutta en kyllä usko, että kukaan jaksaa alkaa tekemään tai vuokraamaan sellaista serveriä. | |
|
| |
RiFteD Admin
| Aihe: Vs: Fin action Server ! La Tammi 24, 2009 2:19 pm | |
| - Kaltsuz kirjoitti:
- Double kirjoitti:
- Onko teidän mielestä Servu hyvä?
Kyllä, servu on aivan loistava. Ehdotukseni olisi, että joku voisi tehdä toisen serverin, johon tulisi asemodi. Tämä ehdotus sen takia, että inhottaa servun ollessa täynnä. Laittaisi saman nimen, mutta nimen perään vaan #2. Juuh, mutta en kyllä usko, että kukaan jaksaa alkaa tekemään tai vuokraamaan sellaista serveriä. No siis hyvä idea sinänsä, mutta ongelmia on että ensinnäkin et sehä vaatii kunno palvelime et voi tehä servun ja actionin palvelin pyörittelee just ja just kunnol tota nykyst et se ei voi tehä #2 servua ja en usko et muita varmaankaan kiinnostaa =) | |
|
| |
double Pääadmin
| Aihe: ---------- La Tammi 24, 2009 4:36 pm | |
| Minä voin teä heti kun pystyn tekemään ^^ päästää vaan tekemään lan serverin
Slot ois 10-15 ^^ admineita ois 10-15 eli rift,action saa heti ja jotkut muutkin | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Fin action Server ! | |
| |
|
| |
| Fin action Server ! | |
|