| R.I.P FIN Action | |
|
+9Siili juntu Kaltsuz Make blaaa Jamppi Action83 Harry pasiz 13 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Cs-Sonni Tunnettu
Viestien lukumäärä : 77 Ikä : 29 Paikkakunta : Sipoo/Helsinki Registration date : 12.10.2009
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action Ma Maalis 29, 2010 6:53 pm | |
| - Lainaus :
- Jos servu lopetetaan niin en taida ostaa uutta sourcea vaan siirryn itekkin sitten johkin muuhun peliin. Pitäkäähän minut ajan tasalla tääl foorumeilla et kuin käy.
Joo, ajattelin itekkin siirtyä pelaamaan MW2 jos servu lähtee.. | |
|
| |
pasiz Pääadmin
Viestien lukumäärä : 228 Ikä : 28 Paikkakunta : Kouvola Registration date : 23.05.2009
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action Ma Maalis 29, 2010 7:44 pm | |
| - Action83 kirjoitti:
- No eipä pelaajamäärät hyviltä näytä. Heti tämän ilmoituksen jälkeen pelaajamäärät putosivat entisestään, ja se ei ainakaan lisää todennäköisyyttä että serveri jatkaisi. Ei serveri vielä kuollut ole. Minäkin aion taatusti vielä tulla pelaamaan kunhan ehdin.
Olen tässä harkinnut lisäajan tilaamista serverille, mutta se vaatisi ainakin seuraavia asioita: - Kaikkien admineiden pitäisi luvata ainakin yrittää hanakammin saada lisää pelaajia serverille, sekä yrittää värvätä myös pelaajia mainostamaan serveriä - Admineiden pitäisi enemmän suositella muita pelaajia admineiksi (sekä saada nämä hakemuksia täyttämään), jotta adminiksi hakijat eivät ainakaan pääse loppumaan jos vaihdontarvetta tulee - Mun ylläpitotehtävien vähentämiseksi voisin lisätä Nahkiksen oikeuksia (tai jonkun muun pääadminin jos Nahkiss ei ehdi), jotta hän voisi esim. ottaa uusia pelaajia admineiksi, antaa perma banneja, poistaa banneja, asentaa mappeja, jne. Tässä mäkin voin auttaa. Pitääkin alkaa pelaamaan serverillä entistä enemmän ja kutsumaan porukkaa | |
|
| |
Action83 Pääadmin
Viestien lukumäärä : 418 Ikä : 41 Paikkakunta : Espoo Registration date : 10.12.2008
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action Pe Huhti 02, 2010 12:14 am | |
| Uskon että FIN Action jatkaa, mutta mulla ei ole enää yhtä paljon aikaa FIN Actionille kuin on aiemmin ollut, joten ainakin Nahkiss saa lisää oikeuksia. Ainakin aiemmin pelaajamäärät eivät ole olleet kovin hyviä ellen ole roikkunut serverillä paljon, joten joudutte yrittämään toden teolla lisäämään pelaajamäärää.
Ilmoita nyt jos et pelaa enää CS:S / halua jatkaa adminina. jaM ainakin jo ilmoitti lopettavansa admin hommat, joten suositelkaa pelaajia admineiksi, ja yrittäkää saada pelaajia täyttämään hakemuksia. | |
|
| |
Cs-Sonni Tunnettu
Viestien lukumäärä : 77 Ikä : 29 Paikkakunta : Sipoo/Helsinki Registration date : 12.10.2009
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action Pe Huhti 02, 2010 7:01 am | |
| Hienoa, alan "mainostamaan" admineiden tarvetta serverillä. | |
|
| |
Make Jäsen
Viestien lukumäärä : 22 Ikä : 33 Registration date : 18.01.2009
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action Pe Huhti 02, 2010 5:33 pm | |
| - Action83 kirjoitti:
- Uskon että FIN Action jatkaa, mutta mulla ei ole enää yhtä paljon aikaa FIN Actionille kuin on aiemmin ollut, joten ainakin Nahkiss saa lisää oikeuksia. Ainakin aiemmin pelaajamäärät eivät ole olleet kovin hyviä ellen ole roikkunut serverillä paljon, joten joudutte yrittämään toden teolla lisäämään pelaajamäärää.
Ilmoita nyt jos et pelaa enää CS:S / halua jatkaa adminina. jaM ainakin jo ilmoitti lopettavansa admin hommat, joten suositelkaa pelaajia admineiksi, ja yrittäkää saada pelaajia täyttämään hakemuksia. Loistavaa kuulla, että serveri jatkaa! Oonkin tuossa yrittäny servulla kaikille pelaajille sanoa, että pyytäisivät kavereitaan pelaamaan. | |
|
| |
pasiz Pääadmin
Viestien lukumäärä : 228 Ikä : 28 Paikkakunta : Kouvola Registration date : 23.05.2009
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action Pe Huhti 02, 2010 6:48 pm | |
| - Action83 kirjoitti:
jaM ainakin jo ilmoitti lopettavansa admin hommat, joten suositelkaa pelaajia admineiksi, ja yrittäkää saada pelaajia täyttämään hakemuksia. Mäkin varmaan eroan admineista. Enkä tule takaisin. Kiitos cssmixesin. Tykkään pelata sitä enemmän kuin normi publaa. Tiimipelin takia | |
|
| |
LETTI Tunnettu
Viestien lukumäärä : 139 Ikä : 30 Paikkakunta : JyväsKyLä Registration date : 24.06.2009
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action Pe Huhti 02, 2010 6:50 pm | |
| - Action83 kirjoitti:
- Uskon että FIN Action jatkaa, mutta mulla ei ole enää yhtä paljon aikaa FIN Actionille kuin on aiemmin ollut, joten ainakin Nahkiss saa lisää oikeuksia. Ainakin aiemmin pelaajamäärät eivät ole olleet kovin hyviä ellen ole roikkunut serverillä paljon, joten joudutte yrittämään toden teolla lisäämään pelaajamäärää.
Ilmoita nyt jos et pelaa enää CS:S / halua jatkaa adminina. jaM ainakin jo ilmoitti lopettavansa admin hommat, joten suositelkaa pelaajia admineiksi, ja yrittäkää saada pelaajia täyttämään hakemuksia. Mut voi vissiin poistaa sielt jossen osta sitä sourcea nytten uudestaan. Jos mä joskus sit ostan taas ni voi sit laittaa takas. | |
|
| |
Make Jäsen
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action Pe Huhti 02, 2010 9:27 pm | |
| No älkää nyt herranjumala äijät lopettako kaikki! | |
|
| |
Action83 Pääadmin
Viestien lukumäärä : 418 Ikä : 41 Paikkakunta : Espoo Registration date : 10.12.2008
| |
| |
Siili Pääadmin
Viestien lukumäärä : 194 Ikä : 31 Paikkakunta : Lohja Registration date : 26.07.2009
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action Pe Huhti 02, 2010 10:05 pm | |
| - Make kirjoitti:
- No älkää nyt herranjumala äijät lopettako kaikki!
Make ei hätää en mä ainakaa oo minneekkää katoomas... Tai siis jos mut luokitellaa äijäks...
Viimeinen muokkaaja, Siili pvm La Huhti 03, 2010 10:11 am, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
pasiz Pääadmin
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action Pe Huhti 02, 2010 10:37 pm | |
| - Action83 kirjoitti:
Mappejakin on enemmän kuin mitä matsipelaajat suostuvat pelaamaan. cssmixesissä on yli 50 mappia. Suosituimmat custom mapit Ja sit on se yks awiservu | |
|
| |
Siili Pääadmin
Viestien lukumäärä : 194 Ikä : 31 Paikkakunta : Lohja Registration date : 26.07.2009
| |
| |
Make Jäsen
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action La Huhti 03, 2010 8:57 pm | |
| - Siili kirjoitti:
- Make kirjoitti:
Make ei hätää en mä ainakaa oo minneekkää katoomas...
Tai siis jos mut luokitellaa äijäks... Loistavaa Siili, että pysyt mukana remmissä! Ja tietenkin sut lasketaan äijäks, sähän oot se äijien äijä (tietenkin Nahkiksen jälkeen) | |
|
| |
Siili Pääadmin
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action La Huhti 03, 2010 10:16 pm | |
| - Make kirjoitti:
- Siili kirjoitti:
- Make kirjoitti:
Make ei hätää en mä ainakaa oo minneekkää katoomas...
Tai siis jos mut luokitellaa äijäks... Loistavaa Siili, että pysyt mukana remmissä!
Ja tietenkin sut lasketaan äijäks, sähän oot se äijien äijä (tietenkin Nahkiksen jälkeen) haha No Make täs on kunnian osotus sulle https://www.youtube.com/watch?v=2una0oHa7ns (vaikka tos lauletaaki makke mut kuvittele et se on Make) | |
|
| |
Make Jäsen
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action Su Huhti 04, 2010 5:32 pm | |
| | |
|
| |
Siili Pääadmin
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action Su Huhti 04, 2010 5:33 pm | |
| | |
|
| |
pasiz Pääadmin
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action Su Huhti 04, 2010 6:18 pm | |
| Mielistelyä ilmassa | |
|
| |
Make Jäsen
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action Su Huhti 04, 2010 6:26 pm | |
| | |
|
| |
Siili Pääadmin
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action Ma Huhti 05, 2010 8:26 am | |
| Nonii pojat ja tytöt! Ryhditäytykää. Ketään teistä ei enää näy serverillä. Ei edes admineita. Nii että mitä tää meinaa? Serveri on lopettamassa, pelaajat alkaa valittaa että serveri lopetetaan ja sit serverille otetaan vielä lisä-aikaa ja pelaajat lupaa pelata serverillä enemmän, mutta mitä te teette? Ei kukaa tuu serverille. Eilenki mä pelasin siellä ties kuinka paljo YKSIN bottia vastaa siinä toivossa että serverille tulis pelaajia, mutta ei ku ei ees adminit pelaa serverillä nii miks sit pelaajien pitäs? Adminit ois kiva nähä teitäki siellä serverillä niitte bottien lisäks. Ja sillo ku Action ilmotti että ottaa vielä hetken lisä-aikaa serverille, nii oisitte voinu samantien ilmottaa että ette aio pelata serverillä enää eikä sanoo että pelataan siellä ku ette kummiskaa tuu! Eli mitä tää nyt on? Missä te ootte? Okei kyl mä ymmärrän jos te ette vaa oo päässy mut jos te ette tuu siks että serverillä on vaa 1-4 pelaajaa nii haistakaa *****! Eli nyt kaikki pelaamaan serverille ku se viellä pystyssä on! Ja vähän äkkiä! Ja hei tietenki jos teil on jotain ideoita miten saatas lisää pelaajia serverille nii niitä vaa tulemaan. Te ootte kaikkia isoja luovuttajia! Rakkain terveisin Shack eli Siili | |
|
| |
LETTI Tunnettu
Viestien lukumäärä : 139 Ikä : 30 Paikkakunta : JyväsKyLä Registration date : 24.06.2009
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action Ma Huhti 05, 2010 11:29 am | |
| Mä oisin ollu 100% varmasti pelaamas siel twjos mullis cs. Mutta joo eipä oo rahaakaan kountteriin ni paha tul pelaamaan... | |
|
| |
Siili Pääadmin
| |
| |
pasiz Pääadmin
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action Ma Huhti 05, 2010 4:14 pm | |
| Sieniholisti kysy minuu servulle ... Noh...mä menin. Vein sitä kaks rundia ja se quittas >.< | |
|
| |
LETTI Tunnettu
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action Ma Huhti 05, 2010 5:29 pm | |
| - cokis kirjoitti:
- Sieniholisti kysy minuu servulle ...
Noh...mä menin. Vein sitä kaks rundia ja se quittas >.< Joo tää on aika perus. | |
|
| |
Make Jäsen
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action Ma Huhti 05, 2010 7:01 pm | |
| Minä olisin siellä muuten pelaamassa kyllä jokaikinen päivä, mutta kun oon aina viikon faijalla ja viikon mutsilla ja mutsin päässä on vaan CS Tällä hetkellä olen juuri faijalla, joten en voi muuta kun tänne kirjotella ja kannustaa teitä muita käymään siellä munkin puolesta! Koska perjantaina kun meen mutsille niin sitten kyllä isken taas servulle! | |
|
| |
LETTI Tunnettu
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action Ma Huhti 05, 2010 7:58 pm | |
| - Make kirjoitti:
- Minä olisin siellä muuten pelaamassa kyllä jokaikinen päivä, mutta kun oon aina viikon faijalla ja viikon mutsilla ja mutsin päässä on vaan CS
Tällä hetkellä olen juuri faijalla, joten en voi muuta kun tänne kirjotella ja kannustaa teitä muita käymään siellä munkin puolesta! Koska perjantaina kun meen mutsille niin sitten kyllä isken taas servulle! Ja mä rupeen lottoomaan! >:} | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: R.I.P FIN Action | |
| |
|
| |
| R.I.P FIN Action | |
|